Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων  γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολήs e-mail στο info@skourascosmetics.gr. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δύο (2) εργάσιμων ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο – Δελτίο Αποστολής). Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησανχωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Επίσης επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (lip gloss, mascara, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν) για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει την επιστροφή του προϊόντος και αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στον πελάτη κατά την αποστολή του προϊόντος (το προϊόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη). Το ίδιο ισχύει και για τα έξοδα αντικαταβολής εάν ο Πελάτης επιλέξει αυτή την μέθοδο πληρωμής.

Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ’ ευθύνη του Πελάτη.

Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση. Αν το προϊόν που επιστράφηκε είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές, μια μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τη διάγνωση που θα πραγματοποιηθεί από την Skouras Cosmetics.